ساختن برندها
با تجربه
طراحان و توسعه دهندگان مورد اعتماد و مجرب
تفهیم نامه طراحی، همواره جزئی لاینفک از فرایند طراحی در بنگاههای اقتصادی و شرکتها است و مخصوصاً در حوزههای مرتبط با معماری، ارتباط تصویری، طراحی محصول و حوزههای مهندسی.
برندینگ و طراحی
در حوزه طراحی معماری به این دلیل که معمولاً ابعاد کمتری از هویت شرکت سفارش دهنده مطرح است این بخش زیاد پررنگ نیست اما در عوض اطلاعات اقلیمی، محیطی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر اهمیت مییابد.
در حوزه طراحی معماری به این دلیل که معمولاً ابعاد کمتری از هویت شرکت سفارش دهنده مطرح است این بخش زیاد پررنگ نیست اما در عوض اطلاعات اقلیمی، محیطی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر اهمیت مییابد. در پروژههای معماری بزرگ و پیچیده و در بسیاری از پروژههای طراحی صنعتی.
تحقیق و توسعه
چگونه کار می کنیم
رویکرد ما
۰۱. مختصر
در حوزه طراحی معماری به این دلیل که معمولاً ابعاد کمتری از هویت شرکت سفارش دهنده مطرح است این بخش زیاد پررنگ نیست اما در عوض اطلاعات اقلیمی، محیطی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر اهمیت مییابد.
۰۲. پژوهش
در حوزه طراحی معماری به این دلیل که معمولاً ابعاد کمتری از هویت شرکت سفارش دهنده مطرح است این بخش زیاد پررنگ نیست اما در عوض اطلاعات اقلیمی، محیطی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر اهمیت مییابد.
۰۳. استراتژی
در حوزه طراحی معماری به این دلیل که معمولاً ابعاد کمتری از هویت شرکت سفارش دهنده مطرح است این بخش زیاد پررنگ نیست اما در عوض اطلاعات اقلیمی، محیطی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر اهمیت مییابد.
تیم ما
ذهن های خلاق
علی رضایی
کارگردان خلاق
حسین مولایی
مدیر اجرایی
شبنم علایی
توسعه دهنده ارشد
جوایز و شناخت بیشتر آنها در این حوزه
در حوزه طراحی معماری به این دلیل که معمولاً ابعاد کمتری از هویت شرکت سفارش دهنده مطرح است این بخش زیاد پررنگ نیست.
آژانس حرفه ای برتر ۱۴۰۱
نوآوری اپلیکیشن ۱۴۰۰
برندسازی خلاقانه ۱۳۹۹
وبسایت برتر سال ۱۳۹۸
درباره دیوی
در طراحی معماری به این دلیل که معمولاً ابعاد کمتری از هویت شرکت سفارش دهنده مطرح است این بخش زیاد پررنگ نیست اما در عوض اطلاعات محیطی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر اهمیت مییابد.